Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Do zgłoszenia kandydat na radnego Młodzieżowej Rady Gminy Kwilcz może dołączyć „Opis aktywności i doświadczenia” potwierdzający dotychczasowe zaangażowanie społeczne oraz „Pomysły na działania w Młodzieżowej Radzie Gminy Kwilcz” – wg wzoru określonego w Formularzu.
Prawidłowo wypełniony formularz wraz ze zgodami określonymi w pkt 2 (powyżej) i dokumentami fakultatywnymi określonymi w pkt 3 (powyżej) należy przesłać w terminie (od 30 stycznia 2023 r. do 17 lutego 2023 r.) do 9 marca 2023 r. na adres Urzędu Gminy w Kwilczu (ul. Kard. S. Wyszyńskiego 23, 64-420 Kwilcz), I piętro, pokój Nr 13. W przypadku zgłoszeń listownych decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Kwilczu.
Zgłoszenia, które wpłyną po terminie lub wpłyną niekompletne (brak wymaganych dokumentów wymienionych w pkt 2 (powyżej) lub dokumenty nie podpisane przez kandydata własnoręcznym podpisem) nie będą rozpatrywane.
W przypadku zgłoszenia mniej niż 11 kandydatur, Wójt Gminy Kwilcz wyznacza dodatkowy termin zgłaszania kandydatur nie krótszy niż 14 dni. W przypadku ponownego braku osiągnięcia zgłoszonych, co najmniej 11 kandydatów, Młodzieżowa Rada działa w pomniejszonym składzie, nie mniejszym jednak niż 7 Radnych.
Wyboru – na zasadach określonych w Ordynacji Wyborczej – dokonuje powołany przez Wójta Zespół do spraw wyborów do Młodzieżowej Rady Gminy Kwilcz
Harmonogram procedury wyłonienia członków Młodzieżowej Rady Gminy Kwilcz kadencji 2023-2024: